Evettt uzun zaman sonrasın dan merhabalar ..bir tembellik bir tembellik birde laptop in eskimesi tablet im den chrome yukleyemedigimden paylaşım yapamamak vs.vs. bahane uzar gider😄 elime yeni bir tablet geçti ufak minik ama blog â dönmem için bahane oldu . .türkçe klavye de ayarlayınca hemen ses vereyim dedim arkadaşları bekletmeyim..bundan böyle aranızda sadece şarap paylaşımları ile olucam belki çok arada yemek resimleri ama tarif yok şayet çok özel se ancak ozaman..
Dedim ya şarap la ilgili yazılar paylaşma düşüncesindeyim ona göre iyi okuyun ogrenin ki arada yazılı yapınca sınıfta kalmayin😃😂
Hemen kendimle ilgili bir hikaye yazayim..ister gülün ister deli bu deyin...gecen cuma akşamı için şarap açacağım şarapların bulunduğu yere indim (BU arada evde 50 den fazla farklı ülkelerin ve canada nin şarabı var 20 tane kadarı ayrı yerde ve beklemede diğerleri de her an acilmaya hazir farklı bir yerde)
Şarapları gözden geçiriyorum hangisini açsam diye elime alıyorum bakıyorum sevip yerine koyuyorum BU böyle 5-6 sise devam etti baktım ki ben sise leri me kıyamıyorum yani hiçbirini açmak istemiyorum aynen Lord of the ring teki küçük yaratık gibi my preciousss demeye başlamadan beni aldı bır gülmek ama sonuçta tabiki bir Canada şarabını seçtim zorlada olsa😄
Tabi o sise seçilene karar verilene kadar kaç kere mutfak ve şaraplar arasında gidip geldim yazmasam daha iyi..
Hepinize sevgiler diyorum...günlerimiz hep keyifli olsun . .
Not;sayet yazım hatam olursa kusura bakmayın tablet ten ilk deneme nede olsa..
Dedim ya şarap la ilgili yazılar paylaşma düşüncesindeyim ona göre iyi okuyun ogrenin ki arada yazılı yapınca sınıfta kalmayin😃😂
Hemen kendimle ilgili bir hikaye yazayim..ister gülün ister deli bu deyin...gecen cuma akşamı için şarap açacağım şarapların bulunduğu yere indim (BU arada evde 50 den fazla farklı ülkelerin ve canada nin şarabı var 20 tane kadarı ayrı yerde ve beklemede diğerleri de her an acilmaya hazir farklı bir yerde)
Şarapları gözden geçiriyorum hangisini açsam diye elime alıyorum bakıyorum sevip yerine koyuyorum BU böyle 5-6 sise devam etti baktım ki ben sise leri me kıyamıyorum yani hiçbirini açmak istemiyorum aynen Lord of the ring teki küçük yaratık gibi my preciousss demeye başlamadan beni aldı bır gülmek ama sonuçta tabiki bir Canada şarabını seçtim zorlada olsa😄
Tabi o sise seçilene karar verilene kadar kaç kere mutfak ve şaraplar arasında gidip geldim yazmasam daha iyi..
Hepinize sevgiler diyorum...günlerimiz hep keyifli olsun . .
Not;sayet yazım hatam olursa kusura bakmayın tablet ten ilk deneme nede olsa..














