5 Aralık 2016 Pazartesi

Ceeee..döndüm 😁😁😁

Evettt uzun zaman sonrasın dan merhabalar ..bir tembellik bir tembellik birde laptop in eskimesi tablet im den chrome yukleyemedigimden paylaşım yapamamak vs.vs. bahane uzar gider😄 elime yeni bir tablet geçti ufak minik ama blog â dönmem için bahane oldu . .türkçe klavye de ayarlayınca hemen ses vereyim dedim arkadaşları bekletmeyim..bundan böyle aranızda sadece şarap paylaşımları ile olucam belki çok arada yemek resimleri ama tarif yok şayet çok özel se ancak ozaman..

Dedim ya şarap la ilgili yazılar paylaşma düşüncesindeyim ona göre iyi okuyun ogrenin ki arada yazılı yapınca sınıfta kalmayin😃😂

Hemen kendimle ilgili bir hikaye yazayim..ister gülün ister deli bu deyin...gecen cuma akşamı için şarap açacağım şarapların bulunduğu yere indim  (BU arada evde 50 den fazla farklı ülkelerin ve canada nin şarabı var 20 tane kadarı ayrı yerde ve beklemede diğerleri de her an acilmaya hazir farklı bir yerde)
Şarapları gözden geçiriyorum hangisini açsam diye elime alıyorum bakıyorum sevip yerine koyuyorum BU böyle 5-6 sise devam etti baktım ki ben sise leri me kıyamıyorum yani hiçbirini açmak istemiyorum aynen Lord of the ring teki küçük yaratık gibi my preciousss demeye başlamadan beni aldı bır gülmek ama sonuçta tabiki bir Canada şarabını seçtim zorlada olsa😄
Tabi o sise seçilene karar verilene kadar kaç kere mutfak ve şaraplar arasında gidip geldim yazmasam daha iyi..

Hepinize sevgiler diyorum...günlerimiz hep keyifli olsun . .
Not;sayet yazım hatam olursa kusura bakmayın tablet ten ilk deneme nede olsa..

28 yorum:

Unknown dedi ki...

hoşgldin,
afiyetle şarabını içben de buradan şerefe sesi gönderirim ama akşama,şimdi saat 06.34:))
sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hosbuldum kedilievintarzi:)) tamamdir:) elbet birgun karşılıklı şerefe deriz..burada da şuan 11.15 gece, uyku vakti artık bana...sevgiler..

*mehtap dedi ki...

Hoş geldin Emel. Paylaşımlarını bekliyoruz artık.Sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Teşekkürler Mehtap:) sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne hos bir heyecan sizinkisi! Beklemek tadmak...Sarabin iyisini ya saraptan cok iyi anlayan yada hic tatmamis insanlar iyi bilirmis? siz ne dersiniz?

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bir Terazi Kizi:)) beklemek zor bazen o nedenle genelde iki şişe alıp birini taşıyor birini saklıyorum...şarap in iyisini kendime göre anlıyorum diyebilirim ama hiç tadmayan iyi bilir diyemiycem çünkü o lezzeti o damağı içim yapmadan bilemezsin ama belki şans eseri seçim yapan olmustur-başkaları icin-diyelim :)) sevgiler

ilhan dedi ki...

Yaşasın şarap kültürümüzü genişleteceğiz desene. :) Bence sen şarabın yanında yediklerini de paylaş. Evde sadece şaraplar bir hazine. Nasıl mahsen gibi bir yerde mi duruyorlar? Bu konuda birkaç şey yazabilirim ama fazla bilmediğim bir konuda bilgiçlik olur. :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

İlhan şarap kültürün ilerlermi yoksa rakı dan öteye geçmem mi dersin gorecegiz:))evin alt katında-bodrum da- evin kuyusu var o kuyunun bulunduğu yer lerin orada raflarım var(kuyu konusunu yazarım sonra) içilecek olanlar orada bir kısım beyaz bodrumdaki buzdolabinda diğerleri farklı bir dolapta..ben genelde sarabimi kendi başına yada peynir tabağı hafif atistirmaliklarla severim..yemekle çok eslestirmem (özel zamanlar yada misafirlik disi) yazarım bunuda:)))ama lütfen şarap saklama konusu ile ilgili yaz..bilgi bilgiden ustundur..paylaş, memnun olurum:)))

vişnap dedi ki...

Selam güzellik hoş geldin sefalar getirdin çok şükür ve beni ve seni sevenlerini çok mutlu ettin bilesin ama içimde yine de bir şüpheli kıpırtı var onu da bilesin sakın ola böylesi paylaşımının arası çok uzamasın.Vallahi ben tependeyim bil görmeyim seni burada başına ekşir dururum.:)))Kocaman sarılıp bir sürü öpüyor öpüyorummm <3<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnap napim geldin gittin dedin seni kirmayim:)))birde elime minik bir laptop geçince ordan yazmakta kolay olunca hadi başlayım paylaşmaya dedim..hahaha korktum senden hahaha kocaman sarıldım güzel dinlenmeli günler diledim göreme de:)))

Deniz dedi ki...

Hoşgeldiniz tekrar.
Şaraplar konusunda maalesef ben de karacahilim. Şarap konu olunca zaten buraya geliyordum, şimdi daha çok bilgi alacağımızı düşünüyorum.
Şişelerinize kıyamamanız, bana boyalarıma kıyamayıp yenileri saklamamı hatırlatıyor :))
Tekrar görüşmek üzere. Sevgiler.

deeptone dedi ki...

heeey allah seni napmasıııın güldürdüüün :)

Sulemmutfak dedi ki...

Precious... Hahahaha!

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hosbuldumm Deniz:))yeterki öğrenmek iste şarap konusunda öyle sonsuzki..çokta zevkli ..insan sevdiği şeylere şarap yada boya kıyamıyor iste:))ziyaretin için teşekkürler sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

deeptone gülüşün bana kadar geldi:)))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sulemmutfak yaw ne gülüyorsun:))

ilhan dedi ki...

Sana karşı benim şarapla ilgili bir şey yazmam saçma olur sadece şarap kültürü olmayan biri olarak yazın gittiğim bağdaki tanıtımda, tanıtımı yapan uzmanın dediği birkaç şey kalmış aklımda. Evde şarap saklanmasını sordular o da %90 oranında başarısız olur dedi. Sebebi de belli bir zaman sonra şarap 1/2 derece ısı değişkliğinden ble hemen etklenir ve tadı gider, evlerde de bu sabit ısıyı korumak neredeyse imkansızdır dedi. Bir de çok şaşırmıştım evde bir tasa koyduğunuz üzümler birkaç günde şaraplaşır dedi. Bende her yerde söyleme bu adamlar üzüm ekimini de yasaklarlar dedim. Biliyorsun bir savaş çıkarsa zeytin ağaçları yahudileri görünmez kılar diye zeytine düşman oldular. :))))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

İlhan hiç olurmu öyle şey tabiki yazacaksın farklı bilgiler farklı düşünceler olacakki konu yu genisletelim:)))şarap deyince inan saatlerce muhabbet ederim ..o uzman evde saklamanın kuralları olduğunu söyleseydi daha doğru olurdu öyle 1/2 derece birşey farkettirmez öyle olsaydı marketlerde hiç içki satilmamasi bizlerinde almaması gerekirdi:)) bu konuyu yazayım ben en kısa zamanda expert değilim ama evde saklama kurallarını da az birsey bilirim:)))yalnız dediğin gibi aman deyim zaten zor şartlar altında çalışıyor oradaki üreticiler birilerinin kulağına gidip bağları yok etmesinler canım zeytin ağaçları gibi.şarapla ilgili ne zaman ne duyarsan yaz lütfen çok memnun olurum..sevgiler buzzz gibi sabahtan:)

deeptone dedi ki...

Bloga giriliyor mehmet beyin.dikkatli bak çünkü adresi minicik bir nokta.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

deeptone yani şimdi "yaşlısın iyi bak" mi demek istedin:)))))

deeptone dedi ki...

mais non :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hmm..alright then :))

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Heyyooo bizim grup birer ikişer dönüyor yuvalarına,bloglarına :)Hoş geldin Emelcim.Çok özledim eski günleri..Bu yıl malesef blog yazılarımız ve ziyaretelerimiz açısından çok verimsiz geçti ağır gündem yüzünden :(Bu arada Vişnap'ım başının etini yemekle çok iyi yapmış ,ağzına yüreğine sağlık<3 <3 Şarapla ilgili paylaşımlar konusunda senden öğrenecek çok şey var ben de bu konuda çok cahilim itiraf ediyorum:)Ama sen gene de şarap yanına iyi giden tarifler ver arada bizlere.Kocaman öpüyorum seni ve şimdi ihmal ettiğim diğer dostlarımın ziyaretine gidiyorum :)Kocaman öpüyorum ve sarılıyorum .Sevgiyle ve sağlıkla kal canım

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Zeynep cim hadi bakalım galiba dönüyoruz deyim:)) tanımadan kalpte yer eden güzel dostluklarımiz var..biraz uzak kaldık tembellestik hepimiz..bundan böyle arayı acmayim diyorum bolca şarap paylaşayım hepbirlikte ufku genisletelim:)) arada tarif olurmu bakalim:)) bende öpüyorum sağlıcakla kal sevgiyle kal canım benim!

vişnap dedi ki...

Ceeee eeee geldim yum gözlerini kapa kulaklarını zira sitemlerimle geldim.Hani bak kaç gün olmuş yeni paylaşım yapmamışsın küseceğim bil.Tatlım vallahi şaka bir yana da inan özledim eski günlerde ki gibi bol paylaşımlarını güzel akıcı yazılarını okumaları bil tamam mı ve uzat yanağını çok çok öpücem hadi gittim ben bye yine geleceğim)))<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnap im sevilmek güzel sen gel hep gel sitem hep et..yazacam yazacam ama ne bileyim tembelim deyim:( ama yazacam:))))) kucaklıyorum kocamann bende öptüm

AslıASLI dedi ki...

Dostbahçemm :) 50 ülkenin şarabı ve saklıyorsun tamam bende aynı şeyi yapardım sanırım :)

Afiyetler olsun seni okumak güzeldi.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Aslimmm senden ses almak ne kadar güzel dün seni düşünüyordum nasıl acaba diye:) kucaklıyorum kocaman...