31 Mayıs 2016 Salı

Ses Vereyim dedim:)))

Uzun zaman sonrasinda hepinize merhaba..Kış ayları yerini yaz a devretti..Bir haftadır 25-30 derecelerdeyiz..güneş miss gibi..bahçe mevsimi açıldı..yeyyy!!

Hanim eli..acsin diye bekliyorum:))
Sebzeler ekildi, çiçekler açtı..nihayet ısındık..Bir aylık Türkiye ziyareti sonrasında eve dönüp, buranın sessizliğini özlemiş olarak evim güzel evim diyerekten, ilk kez bu sene biraz bahçe ile azbirşey ilgileniyorum: genelde kahve, şarap, kitap gibi etkinlikler ilgi alanım olduğundan her güzel havada bahçeye çıkıp keyif yapmak daha isime geliyor:)))

Nane bahcesi:))
Bu sabah biraz sebze çiçek sulama işi yaptim, naneler aldı başını gidiyor..boyları bana yetişecek nerdeyse..diğer sebzeler henüz büyüyorlar..erik ağacı kuşlardan ve rüzgardan çok zarar görüp dökülmezse epeyce verecek..yemeye beklerim:))) 

En sevdigim kose..kitap okuyup kahve-sarap ictigim erik agaci alti
Gece olunca mumlar da yaniyor:))
Birkaç resim paylaşayım dedim..
fiddlehead
Birde sebze:  burada fiddlehead diye geçiyor..türkcesini bulamadim..son günlerde sık ça alıyorum..sağlıklı olan herşeyi tüketmek lazım ya...iyice yıkayıp, sadece sap gibi olan yerin ucunu azcık kesiyorum, kaynama derecesine gelen suda 10dk..bekletiyorum..ve az yağ ve sarımsak rendesi ile 5 dk.kavurup..üzerine limon suyu dökerek afiyetlen yiyoruz..bulursanız deneyin derim..buralardan haberler şimdilik bu kadar..herkese sevgilerimi yolluyorum..Mutlu ve keyifli bir yaz diliyorum..

41 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

hiç görmediğim bir sebze ama güzel görünüyor.afiyet olsun canım.sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Teşekkür ederim mutfagabuyrun sevgiler Canada dan:))

ilhan dedi ki...

Senin bahçe zaten efsane. Ben olsam o nanelerle likör yaparım. Erik ağacının altı da enfes tam terapi yeri. O sebze kuşkonmaz değil mi acaba? Ben ona benzettim. Bir de uzun süredir merak ediyorum sizin eve ilginç hayvanlar vardı beslediğiniz duruyorlar mı? :)) Güzel yazlar olsun.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sagolasin İlhan 😊bahçe ye bekleriz malum rakı siselerimizde var:))nane likörü mu??hmm hmm hiç düşünmemiştim varsa bildiğin tarif gönder bana İnternete de göz atim:)) yok kuşkonmaz değil aynı şekli bu kıvrık ve iç kısmı hafif minik yapraklı tezgahta az suyun içinde duruyor kuşkonmaz gibi ama bu kıvrık tadı az değişik. .türkçe karşılığını bulamadım malesef..ah ya durmazmı lizard imiz kocaman oldu(biri oldu..başkasından sahiolenmistik)kendi aldınız çok iyi yiyip içip keyif yapiyor biraz yavaş ladi ama ihtiyarladi azcık :)) Sağolasın sorduğun için bir ara paylaşırım resmini:) sevgiler..iyi yaz lar sizede

ilhan dedi ki...

Bende de yorumlar 2 kere çıkıyor neden acaba? :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

İlhan sanırım cep ten yorum yazio sayfa yi kapamak için geri tuşuna basınca sanırım çift yorum bırakıyor . .yorum yazdıktan sonra direk clear tusuna basinca çift baski olmuyor.. farkettim sonradan :)

bücürükveben dedi ki...

Hoşgeldin:))ben de epeydir uğrayamıyordum ama senin kadar değil:)yeşil sebzeyi ilk kez görüyorum..bizim Karadeniz usulü fasulye kızartmasına benzettim, afiyet bal olsun Emel'ciğim. Yazın gelmesine sevindim senin adına. :)Sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hosbuldum Mujdecim:)) sanırım çoğumuz azbirsey uzak kaldık. .havalar birden ısındı bahçe yesillendi..iyi bir yaz yaşarız dilerim hem burada hem orada..sebze fasulye den farklı tadı bende uzun zaman neyin nesi deyip almıyordum baktımki yararlı pisimide kolay sıkça alır oldum:)) sevgiler bendende

AslıASLI dedi ki...

Canım dostbahçem bu sene sıcak sanırım bizi öldürecek :) bahçene bayılıyorum o naneler o erik ağacı şahane. Bizde de malta eriği çok bu sene, seni okumek keyifliydi her zamanki gibi. Umarım daha sık görüşebiliriz.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Canım Aslım teşekkür ederim beklerim çay a kahveye:))keyfin sağlığın ailen iyidir umarım sevgiyle kucaklarım <3

deeptone dedi ki...

oleeey iç açıcı dönmüşsüün :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

deeptooone:))) umarım donmusumdur:))

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Bahçeniz çok güzel, zaman geçirmek için harika bir yer, kendi yetiştirdiklerinizi yemek de başka bir keyiftir... Emeklerinize sağlık...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hayat mutfakta güzel gerçekten bahçe mahsulü gibisi yok az da olsa birşeyler ekip yetiştiriyoruz..teşekkürler..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Güzel bahçenizle geri dönüşünüz muhteşem olmuş, güzel tariflerinizi ve şarap paylaşımlarınızı bekliyoruz artık. Sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mehmet bey..paylaşımlar çoğalacak ta işte tembel ben:))) sevgi saygı lar Canada dan sizlere kocaman..

deeptone dedi ki...

melabaaaağ :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Melabaaağ deeptone:)))

bücürükveben dedi ki...

Emel'ciğim facebook'unu dondurmuşsun :(
:( her şey yolunda mı? İyisindir umarım ve geri dönersin. Sevgilerimle.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mujdecim herşey yolunda sağolasın sorduğun için..son olaylar sonrası canım sıkılmıştı yazılanlar paylasilanlar vsvs dedim biraz uzak kalayım..dönecegim bir iki haftaya:))sevgilerimi yolluyorum 40+tan...nasıl rutubetli hava anlatamam neyseki bulutlu, güneş olsa yanmistik:))

bücürükveben dedi ki...

Ben döndüm bile, seni de bekliyorum, en kısa zamanda:)))
sevgiler:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevindim senin donmene:))) sevgiler..

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Ne kadar ilginç bir sebze :) Dünyada ne kadar çok şey var bilmediğimiz değil mi? Bu tarz şeyleri keşfetmek aslında ne kadar küçük olduğumu hatırlatıyor bana :) Yaz bitiyor neredeyse, bol bol sevgi bırakıyorum..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Gerçekten ne kadar çok şey var öğreneceğimiz nursalkımı..yaz bitecek yine kış gelecek..sağlıkla huzurla olsun da gelsin bakalim:)) bende kocaman sevgilerimi gönderdim...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Gerçekten ne kadar çok şey var öğreneceğimiz nursalkımı..yaz bitecek yine kış gelecek..sağlıkla huzurla olsun da gelsin bakalim:)) bende kocaman sevgilerimi gönderdim...

vişnap dedi ki...

Aç kapıyı ben geldim bir merhabam var onu bırakıp gideceğim Emelciğim bu gece blog blog geziyorum özlemişim hepinizi ayrı ayrı çok çok hemde.Ama sen bayağı ARA VERMİŞSİN HADİ YENİ PAYLAŞIMLARINI BEKLİYORUM BAYILIYORUM SENİN YAZI STİLİNE PAYLAŞIMLARINA.Ay tatlımm sonradan farkettim büyük harfe atlamışım silip yeniden yazmaya inan üşendim lütfen beni affet olur mu.Çok öpüyyorummm.<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnap hoşgeldin..herkeste bir tembellik yada isteksizlik var..hergün birşeyler paylaşayım diyorum vazgeçiyorum..olsun ya büyük harf daha iyi daha çabuk okudum:)))) kucaklarım kocaman 😍

vişnap dedi ki...

Yine geldim ama neden yeni paylaşımlar yapmıyorsun beni üzüyorsun güzel arkadaşım bak geldim kendi kendime kaldım kapı duvar hadi bir at tembelliği üzerinden çok öpüyorum yine geleceğim haberin olsun:)<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Canım Visnap im😊ne bileyim canım istemiyor sanki..hergün laptop elime alıyorum sonra vazgeciyorum:( facebook umuda kapadım..onuda açıp açmamak konusunda kararsızım..sen gel hep gel:))) galiba tembellik yapıyorum doğru dedin..kocaman sarıldım teşekkür ettim🤗😍

Unknown dedi ki...

ama ama!yine yoksun:(

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Kedilievin tarzi💕canım ya..ne paylaşım yapıyorum ne ziyaret:((( kızıyorum kendime...🤗

vişnap dedi ki...

Ahhhhhaaahaaa bıkmadın benden değil mi?Ben yine geldim bak böyle derken Halil Cibran'ın çok sevdiğim şiiri geldi aklıma.Dur buraya da yazayım sonra da tumbrl hesabım da paylaşayım.

Geldim,gitmelere bekle diyerek.
Attım valize birkaç kırgınlık,
Bir iki vefasızlık.
Bir kaç acı söz,
Benim hatırladıklarım.
Bir kaç iyi söz,
Senin unuttukların.
Geride kalan ne varsa;
Boğazın sularına serdim.
Geldim,korkma aç kapıyı,
Sende kalmaya değil;
Beni almaya geldim.
Kocaman öptüm ve gittim yine geleceğim sen yeter artık diyene kadar:))<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnap im sen gel hep gel:))😍

yesimdusova dedi ki...

Merhaba, bahar fotoğraflarını görmek güzel ama kışta yaklaşırken, karın ve soğugun heyecanı var. Şapka ve eldiven giymeyide seviyorum:) NE değişik bir sebze ilk defa duyuyorum. Şekli çicek gibi tabakta güzel görünüyor, en önemliside katkısı:) Sağlıklı günler diliyorum..

deeptone dedi ki...

ce eeeee :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yedimdusova merhaba yaz geçti kış geldi..mevsimler gelip geçiyor..tembellik devam ediyor:))) teşekkür ediyorum şimdiden sağlıklı ve keyifli yeni bir yıl diliyorum sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

deeptone ama beni korkuttunn😨😉😎xo

ilhan dedi ki...

Merakla geldim bloğuna ama sen de çok eskilerde kalmışsın. Hadi ama biraz kıpırdıyalım. :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

İlhan çok haklisin bir kere ara verince tembellik basliyormu yoksa memleket halleri etkiliyormu bilmem..ne paylaşım ne ziyaret yaptım gerçekten uzun zaman oldu;( bir silkelenmek enerji toplamak lazim:)) sevgiler

vişnap dedi ki...

Ben geldim de bil ki sabrım tükeniyor eee yeter bu kadar tembellik canımmm ya hadi biraz kıpırda geç klavyenin başına sabah yaptığın kahvaltıdan başla bize yazmaya anlat çayı kaç şekerli içersin yoksa kahveyi mi tercih edersin vs vs yani yaz da ne yazarsan yaz bizlere o sıcak paylaşımlarından bizleri mahrum bırakma lütfen canımın içi. hadi gittim çok öptüm bir daha böyle hüzünlü karşılanmayım dost bahçende tamam mı ? <3<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnap im hiç beceremediğim kahkaha attirdin bana..seviyorum seni :)))) o balıkta aklım kaldı uçasım geldi biran...