27 Kasım 2012 Salı

BLOGLARDAN.....

Bloglar iyiki var olmuş; iyiki gezi, hikaye, tarih, müzik, art, yemek tarif paylaşımları yapılmaya başlanmış. Bu paylaşımlardan okadar çok şey öğreniyor, bazen biliyoruz dediklerimizin o kadar eksik oldugunu farkediyoruzki..Sağolsun blogcanlar  diyoruz..Yada ben öyle diyorum. Yemek bloglarından bildiklerimize farklı lezzetler katıp, yeni yerler, yeni insanlar(sanal olsada) tanıyıp, dostluklar kurmak, uzaklarda biryerlerde birilerinin arada sırada da olsa seni andığını, belki paylaşılan bir tarifi yaparak kulaklarını çinlattığını bilmek ne kadar güzelmiş diyorum..Buradan tüm blog sahiplerine saygı ve sevgiler diyerek, onca güzel paylaşımlardan hangi birisini not alıpta yapsam dediğim bir sürü tariften geçen haftalarda birkaç tanesini denedim..Sizlerle tariflerini değil resimlerini ve eğer farklı uyguladıysam sadece o küçük notları belirtip..bu güzel lezzetler için hepinize teşekkür edip, herkesten arada kolay ama lezzetli tariflerden deneyip sizlerle burada paylaşacağımı..birbirimize ne kadar faydalı olduğumuzu belirtmek istedim,,,
Coban cokelegi

Önce Vuslat tan yapmış olduğum ve kesinlikle oldukça sık yapacağım kolaycacık ama bir okadarda lezzetli Çoban çökeleği, ben sadece normal yoğurdun suyunu süzerek yaptım enfes bir şey..asıl tarif için yazyam.blogspot.ca

Cevizli Kurabiye
Arnavutciğerinden çok önceden not almışım, Cevizli Kurabiye, ben benzer olanını bademle yapıyorum, ama bu az bir şey farklı ve çok kolay ve mutlaka deneyin derim..Tarif için arnavutcigeri.blogspot.ca

Tirtil kurabiyeler
 Neslice tariflerden görüntüsünü çok sevdiğim ama kesikleri kısa tutmam nedeni ile benimkinde az farklı görüntüye sahip olan Tırtıl Kurabiyeler: neslicetarifler.blogspot.ca..

Narli-mercimek salatasi

Ve Festigandan mercimek salatası..ben bardaklarda kişiye özel yaptım -bardağı süsleyim diye bakınırken elime geçen lastiklerlede bardağa dizayn yaptım hani onlarda ne diye düşünmeyin diye belirtiyorum:)- Son derece hafif sağlıklı ve kolay bir salata...Tarif için festigan.blogspot.ca. Nerde kolay tarifler ben orada...ama çok canım isterse uğraşmalık olan tariflerde uygulamıyor değilim:)))

Kek olmasi gerekirken pogcaya donusenler:)
Birde geçtiğimiz haftalarda zeytinli kek ime Bücürük un annesi birde peynirli, dereotlu dene diye kolay tarifli yorum bırakmıştı, onuda denedim, ama ben unu fazla kaçırınca kek poğca ya dönüştü, sonuç: nerdeyse bir tepsiyi bir gecede bitirecektik ama neyseki kuzenler gelmiştide hepbirlikte yedik.. Güzel bir gün dileği ile tüm blogçılara iyiki varsınız diyorum..

52 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Canım benimmmm.. Benim tırtılları görünce nasıl mutlu oldum bilemezsin. Çok da güzel olmuşlar. Ellerine sağlık. Eveeeet iyiki varızzzzz :)

Nurşen Aksoy dedi ki...

OOO bu ara çok çalışılmış,ellerine sağlık..Hepsi çok nefis...Bloglar arası bu bilgi alışverişi çok güzel,her gün ben merakla açıyorum acaba arkadaşlarım ne pişirmiş,ne yapmış diye..Paylaşmak güzeldir..sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

oh çoşmuşsun gülüm.
ellerine sağlık:))

Nuran dedi ki...

Emelcim çok güzel yazmışsın, haklısın iyiki bloglar oluşmuş. Blogların sayesinde bir çok yeni arkadaşlarımız oluştu. Bende iyiki blog açmışım diyorum çok memnunum. Afiyetler olsun hepside nefis gözüküyor. Ellerine sağlık. Sevgiler:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Mrcimek salatası çok değişik görünüyor :)

Ama bütün tarifler süper, ne güzel uygulamışsın seninde ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsi harika görünüyor canım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

bücürükveben dedi ki...

Canım günaydın, hakikaten bloglardan ne kadar çok şey öğreniyor, ne güzel dostluklar kuruyoruz:)tariflerin hepsi birbirinden güzel,eline sağlık, afiyet bal olsun:)peynirli kek poğaçaya dönüşmüş olsun:)))yine de ziyan olmaması çok sevindirici...ben vaktiyle kafasızlıktan kaç kekimi, kaç poğaçama kabartma tozu koymayı unuttuğumdan ziyan olmuşlardı:(((
Güzel günler dileğiyle
sevgiler

balböcükleri dedi ki...

çok değişik tarifler.ellerine sağlık çoban çökeleği ilginç.

tubanne dedi ki...

Paylaşmak çok güzel birşey.İyiki bloglarımız ve blog dostlarımız var.Herkesin kendine göre bildikleri var ama paylaşma fırsatı olmuyor,bloglar sayesinde herkes içindeki cevheri sunma fırsatı buluyor.Blog imkanı tanıyanlardan Allah razı olsun:)Mamalar süper görünüyor,ellerinize sağlık:)

sarımutfak-hande dedi ki...

hapsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım

ilhan dedi ki...

Doğru söylüyorsun ben de hergün yeni bir şey öğreniyorum bloglardan. Senin seçimlerinde güzel olmuş. Ama her birinin yanında hangi şarap içilir belirtmemişsin. :))) Bu arada benden de bir tarif paylaşman beni çok mutlu etti. Gaza geldim şimdi gidiyorum börek yapmaya. :) Eline sağlık.

VuslaT dedi ki...

Canım benim, ne kadar güzel, ne kadar şık, ne kadar içten yazmış ve yapmışsın..Ellerine sağlık..Seninki çok daha güzel olmuş. Canımmm. Sevgilerimle..

eda dedi ki...

ne guzel blogunuza geldimi bu uzum salkimlarini gormek beni gerçekten beni ferahlatiyor ;) evet vuslat ablamda da gormustum bu tarifi,ellerinize saglik hepsi guzel gorunuyorlar :)

durutarifler dedi ki...

Oy oy oy hepsi biribirinden nefis görünüyor
Ellerine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun arkadasim. Bu gercekten cok hafif ve lezzetli bir tarif. Fotodan anladigim kadari ile sen biraz firinda fazla tutmussun sanirim, bunun pisme suresi cok onemli. Fazla kalinca kuruyor...
Sevgileeerrrr....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nesli, asil ben tesekkur ederim canim..gercekten guzellerdi ve afiyetlen yedik..sevgilerimle:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nursen gercekten blog olayini cok seviyorum, her gun degisik guzel tarifler, bende arada sirada not aliyor denemeler yapiyorum:) sevgilerimle..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Bir Kase Lezzet..cosmusum gercekten..hepsi ayni anda hahahah sevgiler..

*mehtap dedi ki...

Dostum ellerine sağlık,ne güzel yapmışsın,ne güzel yazmışsın.Sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nurancim cok tesekkur ediyorum, birbirimizden ogreniyoruz iste birseyler, fark katiyoruz yaptiklarimiza..Sevgiler canim:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nursalkimi, evet mercimek salatasi cok guzeldi, coban coklegi cok guzledi yani hepsi cok guzellerdi..tesekkur ederim canim, sevgilerimle:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mutfaga Buyrun tesekkur ediyorum canim, sevgilerimle:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bucuruk ve Ben, sanada iyi aksam uzerleri..sabah 10.41 suan sizde de 5.30 civari:)) Birdahakine dikkat edip kek ini tam uygulayacgim, inan boyle bile superdi tadi..1 gecede bitti hepsi..sagolasin tarif icin.Iyiki varsiniz..sevgiler canim..Bucurukude kucakladim mirr mirr:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Balbocukleri cok tesekkur ederim, Coban Cokelegi gercekten cok kolay bir okadarda lezzetli bir tarif mutlaka dene derim seversiniz..sevgilerimle:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tubanne, gercektehn oyle herkes icindekini bildiklerini yayinliyor bizde ogreniyoruz uyguluyoruz zaman zaman..Senin blog da son derece fayali bilgiler var genc annelere, ve guzal paylasimlar benim bile hosuma gidiyor:))sevgiler canim..Egeyide optum.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hande tesekkur ediyorum sevgiler :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ilhan, benim secimler kolay ve gercektende cok cok lezzetli olanlardi..oyle senin gibi borek yapayim falan yok bende:) Aslinda senin salata ile Vuslat in coban cokeleginin yaninda iki guzel kirmizi vardi..ama yayinlamadim:).Bu arada borek kokusu gelmeye basladi buralara kahvalti ediyorum biraz gondersen iyi olur :))Ben tesekkur ediyorum guzel lezzetlerle tanistirdigin icin..sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Vuslatim inan bu coban cokelegi benim her hafta yapacagim tarifler arasinda simdi..okadar beyendikki, ertesi gune zaten kalmadi, bu hafta yine yapilacak:)sagolasin canim boyle guzel tarif icin..sevgilerimle:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Eda tesekkur ediyorum guzel yorumun ve ziyaretin icin..Vuslat tan iyiki ogrenmisim cokelegi:)).sevgilerimle canim..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nilaycim cok tesekkur ediyorum, sevgilerimle:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Arnavutcigerim, aslinda uzun kalmadi ama ben mini firinda yapinca isi fazla geldi..azcik kizardi isede ertesi gune zaten kalmadi:))) Bulmusuz saglikli kurabiyeyei birakmayalim dedik :)) sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mehtapcim tesekkur ediyorum..arada sirada ilham geliyor :) sevgiler..

Özgür Tatlar dedi ki...

gercekten iyi ki bloglar var,ne guzel seyler ogreniyoruz.ben de deniyorum arkadaslardan tarifleri.ellerine saglik.

Heyyfi dedi ki...

Canım Dost'um, ne kadar çok çalışmışsın bugün. Ben bu kadar çok şeyi bir günde yapmaya kalksam 10 yıl konuşurum. Heykelimin dikilmesini ve ana haber bültenlerine çıkarılmayı beklerim :)))
Ellerine sağlık canım, afiyetle, mutlulukla, huzurla yensin. Zaten şu ana kadar yenip bitmiştir :))
Haklısın, iyiki bu bloglar var. Senin gibi diğer arkadaşlarım gibi özel insanlarla tanışma şansım oldu.
Sevgiler canım Dost'ummmm...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bence de iyi ki blogcanlar var.
iyi ki bloklarımızı açmışız da tanışmışız:)
Bir yandan öğretirken,bir yandan da öğreniyoruz değil mi?:)
Harika bir derleme olmuş.Senin ve arkadaşlarımızın ellerinize emeklerinize sağlık canım:)
Sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Canım canım döktürmüşsün vallahi. Hari,ka görünüyor hepside. Ellerine sağlık..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ozgur tatlar gercektende oyle, degisik seyleri ogrenmek aradada uygulamak cok guzel..sevgiler :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Heyyficim..yok canim hepsi ayni gunde degildi, merak etme , okadar da hamarat degilim hhahahah..kurabiyeler oncedendi:))) Ama hepsi lezzetli idi cok sevdik..
Sanalda olsa herkesle muhabbet sohbet iyi oluyor ..dostluklar sagolsun:) sevgilerimle canim..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevalce Lezzetler gercektende oyle, iyiki varsiniz, variz..aslinda sirada senin Ali Nazik var taktim onada ama bakim ne zaman yapacagim:)) sevgiler diyorum:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Feraycim sagol canim, hep sizler dokturuyorsunuz bugun sira bendeydi :))) sevgiler.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

blog dostluğu, bloglar arası paylaşım süper, ben de çok seviyorum, iyi ki bu dünyanın içine girip birbirimizi tanımışız...

Sule dedi ki...

Aman da aman.. Ne guzel seyler yapilmis boyle. Coban cokelegi degisik geldi. Denemek icin not ettim. Ellerine saglik.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hayat Mutfakta Guzel ne guzel demissin.."Iyiki bu dunyanin icine girip birbirimizi tanimisiz" diye..
Sevgiulerimle:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sule mutlaka dene benim favorim simdi bu coban cokelegi:)) Kirmizi ilede guzel gidiyor haberin olsun :))

anne eli gibi dedi ki...

bloglar gerçekten de iyi ki varlar,ne çok faydalanıyoruz birbirimizden,eline sağlık her biri ayrı güzel olmuş..

Unknown dedi ki...

Oyy oyy hangisine bakacağımı şaşırdım..:))
Birbirinden nefis görünüyorlar.
Ellerine sağlık canım..
Çoban çökeleğinde aklım kaldı..:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Anne eli gibi tesekkur ediyorum guzel yorumuna sevgiler :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hayat Cafe tarifleri tesekkurler bende yapayim birseyler dedim:) Coban cokelegi Vuslattan cok nefis birsey..
Sevgiler:))

pasta köşesi dedi ki...

ellerine sağlık ablacım bloglarında fikirlerine ve ellerine sağlık aynı zamanda iyiki varlar hepsi çok değerli :)
tam bir ziyafet olmuş bu post ve işin kötüsü ben açımmm şuan :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Pasta kosem, Canimm kiyamam sana ama simdiye kadar doyurmussundur karnini:)) sevgiler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Kesinlikle çok haklsınız,bende bloglardan aldığım mutluluğu hiçbir sosyal ağ'da alamıyorum.Bloglar iyi ki var.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Icimden geldigi gibi..hergun olmasada birkac gunde bir herkesi ziyaret etmeye calisiyorum buyuk keyif aliyor cok seyler ogreniyorum..iyiki bloglarimiz var:)