8 Mart 2016 Salı

MERHABALAR HEPINIZE...

Buralardayim, ama insan bir kere ara verdimi eli birdaha gitmiyor galiba..gerçi laptop imin ihtiyarlık alametleri göstermesi nedeni ile bana zorluklar çıkartmasıda buna etken tabiki ama azbirseyde tenbellik te var tabiki :)) böylece paylasimlarin arasi açılıyorda açılıyor..bir kış nerdeyse geçti gitti..oldukça güzel az soğuklu az karlı olarak..bundan sonrada umarım fazla kar gelmez ve soğumaz hava..
Bag lardan biri

Buz dan yapilmis 

Tadim da :)
fırsat oldukça yine bağlara gittik, tadımlar yaptık..
Patlican arasi kofte, patlican kistirma

Milfoy den elmali kurabiye nefis 
evde olunca yemekler pişirildi, tatlılar yapıldı, bolca arkadaş toplantıları oldu, oluyor, şu memlekette en çok yapılan birbirimizi ziyaret etmek, hoş sohbet neşeli vakit geçirmek..
Yukardaki elmalinin pismis hali:))



blog la aram açıldı ama instagram da oldukça hareketliyim takip eden arkadaşlar bilir, gerçi genelde şarap tadımı paylaşımlari tabiki ağırlık onlarda :) sadece ses vereyim dedim, tüm blog dostlarıma sevgilerimi yolluyorum...yakında bolca simit yemeye gidiyorum :)) keyifli gunler olsun!

24 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Emel'ciğim şu facebook, instagram yok mu! :( onların yüzünden gelemiyorsun farkındayım:( ama bloğun yerini başka bir şey tutmuyor bence. Yine de uğramana sevindim, umarım daha sık uğrarsın. Afiyet bal olsun, sevgilerimle. :)))

Hayatın Tatları dedi ki...

walla doğru söylüyorsun bir ara verdin mi tembellikle beraber zor dönülüyor bende de durum aynı maalesef :) neyse daha sık görüşmek dileğiyle ...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Müjdecim aslında face e çok takılmiyorum ama instagram kolay geliyor herşeyi tel.den ayarlayinca:))bahane bahane bahane :))) sağol canım gel hadi sabah kahvemi içiyorum :)sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hayatın tatları ne olcak bu halimiz bakalim:)) sevgiler

*mehtap dedi ki...

buralara ziyaret var anlaşılan:) Elmalara bayıldım , sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

blogun yeri bencede apayrı canım.herzamanki gibi çok güzel bir paylaşım.insallah daha sık olur.emeğine ellerine sağlık.sevgiler.

siyah kuğu dedi ki...

Canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
çok ara verme arada bir şeyler yaz işte sadece resimde atsan olur
sımsıkı sarıldım mucuks...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mehtapcim simit yiyecek çok çok :))yakında çok yakında..
Bu elmalı milföy çok güzel oluyor görüntüsüde tadıda sevgiler:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mutfagabuyrun blog apayrı gerçekten. .yeni bir laptop alıp tekrar ise koyulmam lazım. .sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Kugum aslında arayacağım senide saatleri denk getirmem lazim:)))kucakladim sevgiyle

Adsız dedi ki...

gezilesi bir blog gül tatlısı ve masa nefis gözüküyor afiyetle

çeşnici Handan dedi ki...

Ara sıra olsada yaz blogunu bizleri unutma.sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Evimin güncesi ziyaretiniz ve güzel sözleriniz icin tesekkur ediyorum..sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Handan ne olacak bu tembellik bilmem:)) sizleri asla unutmam çok sık olmasada ziyaret ediyorum sevdiklerimi..sevgiler

siyah kuğu dedi ki...

Her beni sevmiyorsun herhalde :P dil çıkarma ikonu istiyorum .👅 :) sarıldım

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

İnsanda moral mi kalıyor son günlerde..seviyorum seni merak etme:))

yesimdusova dedi ki...

Burdada hava çok sogudu ama kar gelmeden kışı bitiriyoruz sanırım.. Ne güzel sofralar kurulmuş, sevdiklerinizle güzel keyifli yemekler yenmiş:) Beni en mutlu eden şeylerden biri.. Olabildiğince kalabalık, güzel sofralar.. Sevgiyle kalın..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yesimdusova sevgiler benden..teşekkür ediyorum..dostlarla olan muhabbetli sofralar hiç eksik olmasın evlerimizden..

ilhan dedi ki...

Tembellik falan değil de memleketin hergün kötüye giden durumu sebep oluyor bence. Senin bloğa gelince paylaşımları görünce keşke şarap sevseydim diye düşünüyorum. :) Evet bahar gibi bir kış geçirdik heryerde de böyle oldu galiba.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

İlhan haklısın memleket halleride etkili sanırım. .yorum cevabı geç oldu malum memleket havası solumaktayim:)))bence AZ birşey şarap a başlasan hiç fena olmaz bakarsın birgun hep birlikte bağ gezileri yapariz:))sevgi ve selamlar

AslıASLI dedi ki...

Dostbahçem canım son derece haklısın bir kez uzaklaştınmı gelmek çok zor oluyor. Ama özlüyorum sizleri blogumu ara ara sizleri ziyaret ediyorum. Sıcacık sevgilerimi bırakıyorum :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Canım Aslım ses almak güzel senden dostlar unutulmuyor biz eskilerdeniz ama eskimeyenleriz kucaklıyorum canım benim...

vişnap dedi ki...

Offff yaaa tam 2 ay geçmiş ve sen yazmamışsın yaz işte bana ne 2 satırda olsa yaz bizlere bir şeyler tamam mı.Haa bu arada aldın mı yeni bir laptop benim de almam ya da servise götürmem gerekiyor.Hadi ben gittim yine geleceğim çok öpüyorum canımın içi.<3

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnapcim evet ya uzun zaman oldu :( yok hala almadım. .tablet tende kabul etmiyor tel.dende bilmiyorum blog a paylaşım yapmayı yani bahane bahane :))) gelecek geri ama bakim ne zaman:)) kissy kissy