25 Ağustos 2012 Cumartesi

IRONY- Cabernet Sauvignon



Saat 6 yı biraz geçmiş harika bir yaz akşamı, sessiz sakin bir ortam güzel bir "jazz"  müzik  hafiften...bir kaç atıştırmalık, California, NAPA VALLEY den nefis bir Cabernet..2009..".IRONY" kesinlikle keyifli, full body, asit oranı son derece dengeli, kolayca 1- 2 kadeh (hatta daha fazlasını) anlamadan içebileceğiniz..tavsiye edeceğim, excellent denebilecek(Fiatına göre) istenirse 1-2  yıl saklanabilecek, ama hemen içildiğindede oldukça keyifli kalite şaraplardan..Gönlünüzce bir hafta sonu dileği ile..CHEERS 

10 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Tepsiyi tümüyle rica etsem...Süper bir seçim..keyfiniz bol olsun..sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkurler canim.. tepsiyi uzattim :))) ama buraya gelip bize katilmani isterim :))) sevgiler..

ilhan dedi ki...

Yok tepsi size kalsın, içindekileri gönderin. :))

siyah kuğu dedi ki...

Selam canım geçmiş bayramın mübarek olsun....

evet ne yiyoruz ben çilekli pasta istiyorumm:))) sevgilerimle öptüm uzak diyarlardaki dostumu....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Ilhan , kapi calinca acarsiniz postaladim:)))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Kugum, seninde gecmis bayramin kutlu olsun canim..istegin cilekli pasta olsun..gel hemen alayim sana en guzelinden :)kocaman sarildim ..

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

tepsiye bakmak bile huzur verdi, mutlu ve sağlıklı günlere...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkurler Hayat Mutfakta Guzel..sevgiler :)

balböcükleri dedi ki...

bu post tam benlik olmuş.götür vatandaaaaaaş demekten başka bişey kalmamış bana:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Balbocugum gecikmisim kusura bakma..inan aynen gotur vatandas oluyor arada :)))