11 Kasım 2011 Cuma

CUMA AKSAMLARININ VAZGECILMEZI

Merhabalar,
Cuma gunu gelince icimi bir sevinc kaplar..benim sarap aksamim )))Ertesi gununun tenbelligi bir gece onceden gelir kapiyi calar..Hafta ici kosusturmasindan sonra rahat ve keyif verici, dinlenceli, guzel bir aile gecesi cogu zaman 1 bardak sarap ile baslar..

Genelde hafif yemek yada atistirmaliklar hazirlar geceyi oyle geciririz..Resimlerde gozuktugu gibi :-) Yukaridaki sos ..
2 kasik surme peynir(Labne peyniri)
1 kasik yogurt
arzu edildigi kadar cesitli baharatlar ve biraz varsa dereotundan yapilmistir..Tum malzemeyi iyice karistiriyorsunuz koyu cacik kivami olana kadar sonra istediginiz sekilde servis yaparsiniz..hatta ekmek ustune bile surebilirsiniz..ben bayilirim bu sos a en azindan icinde neler var biliyorum ve sebze ile harika oluyor tavsiye ederim..
Heleki yanina bu aksam sarap olarak Santa Julia, Magna Cabernet Sauvignon u sectim..superdi..
Santa Julia Cabernet , Mendoza bolgesindeki Cabernet Sauvignon uzumlerinden yapilmis, icimi harika, az bir baharat tadi, siyah meyve ilaveleri (siyah kiraz, ahududu karisimi) ve cok az asit i ile,ilk yudumdan sonra ictiginiz sarap in tadini bir muddet damaginizda hissediyor ve guzelliginin tadina variyorsunuz...Shiraz dan daha az dolgunlukta..
Olurda birgun tadina bakmak firsati bulursaniz, benimle ayni dusunceleri paylasacaginizdan eminim..Denenmeye deger nefis bir sarap...
Tum dostlara gonullerince guzel bir hafta sonu diliyorum...

Hiç yorum yok: