14 Ekim 2014 Salı

EKIM...

Bugün gökyüzü gri renkli olmakla birlikte okadar sıcakki sanki yaz başlangıcındayız..arada sırada bu mevsimde güzel havalar olsada, kış kapıda, yarına bakarsınız buzz gibi olmuş. Iki gün arasında 15-20’ lik ısı farkına alışıkız biz :)
Fırsat bu fırsat diyerekten yakaladığımız her güzel hafta sonunda etrafı dolaşıyor, dalından koparıp tazecik yediğimiz elma bahçelerini ziyaret ediyor, birkaç kg.satın alıyor,  hergün birer elma yiyoruz :)
Elma bahcelerinden

en cok sevdigim bahceler :)
Hasat zamanını nerdeyse tamamlamış bağ ve şarap evlerini ziyaret ediyor, senenin en güzel renklerini, sarının -kırmızının en olmadık tonlarını bu ayda ağaçlarda görüyoruz. Doğa öylesine güzel oluyorki anlatamam. 



Hafta sonunda birkaç fotoğraf çektim, göl kenarına giderken geçtiğimiz yollardan, şehrimizin etrafından..

Ontario gölünden. Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bazen..ekim, derken aralik olacak, yeni bir seneye hayırlısı ile yeni umutlarla başlanacak. Bu arada ekim sonu malum cadılar bayramı, çocuklara ve tabiki bizlerede eğlence..şu aralar heryerde süsler şekerler kıyafetler alıcı bekliyor. Arkasından da nasılsa Christmas, yeni yıl derken onlarla ilgili her çeşit süslemelerde yerlerini almaya başlamış. Mağazalar, alışveriş yerleri yavaştan kalabalıklaşmaya başlar..seviyorum her bir kutlamayı.. yemeyi-içmeyi. 



Yaz zamanı ve bahçe keyfi yerini evlere bıraktı. Bu mevsimlerde arkadaşlarla daha çok bir araya geliyor, sohbet-muhabbet, keyifli sofralarla hafta sonlarımızı geçiriyoruz. Sosyal hayatımız genelde arkadaş toplantıları oluyor bu memlekette yada hepbirlikte bir yerlere gitmek..şikayetçimiyim?? Aslaa seviyorum dostları-dost muhabbetlerini. 
Dost ziyareti oncesi

Son günlerde özel yemek yapmadım tarif verebileceğim gibi ama tabiki yemeksizde kalmıyorum..aklıma ne eserse yapıyorum..bazen hmmm buda olmazki diyerekten ama illede yapıp yiyorum-yiyoruz. Herkeslere merhaba diyerek, keyfimiz bol olsun sağlık sıhhat ve huzur olsun diyorum..

46 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

fotolar çok güzel canım.kızaran börekleride unutmayalım:)afiyet olsun.sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Fotoğraflara , manzaraya doğanın güzelliğine bayıldım. Gözüm gönlüm açıldı. Her mevsimin ayrı bir güzelliği var. Fotoğraflara bu yansımış. Sonbahar bana hep hüznü hatırlatsa da (renklerinden dolayı galiba) bu renk armonisini seyretmek de ayrı keyif.
Dostlarla geçen günlerinin hiç eksilmemesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

*mehtap dedi ki...

İstanbul'da gri blutlar yerleşti gitmiyor, içimiz karardı kış gelmeden Emelcim. Senin rsimlerindeki sonbahar o kadar güzel geldi ki gözüme, teşekkür ediyor kızaran puflardan bi tane alıyorum sabah çayımın yanına iyi gidecek, sevgiler eline sağlık, dostlarına benden de selam...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Fotoar muhteşem,bakarken ruhum dinlendi:)öpüyorum..

bücürükveben dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar çekmişsin Emel'im bayıldım, Ankara da soğudu:( akşamları yakıyorum kombiyi veya elektrik sobasını. Ontario gölü ne güzel sana yakın mı? Harika! Göl manzarası gibisi var mı? Tavada kızaran pişi ya da puf böreği mi? Canım çekti kız şimdi:)))afiyet bal olsun:)

sevgiler

Deniz dedi ki...

Fotoğraflar harika, ne güzel yerler oralar. Yemyeşil hep. Dost ziyaretleriniz de ne güzelmiş, tartlar, tatlılar oh oh :) Yaaa şu peynirli fotoğrafa bittim ama. Şaraptan anlamayı ve sevmeyi istiyorum, sırf sunumları şöyle görsel güzelliklere sebep oluyor diye ama, gel gör ki sevemiyorum bir türlü :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mutfaga buyrun ah o borekler olmazsa olmuyor:) tesekkurler sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Bulbulun yeri her mevsimin ayri bir guzelligi olsada burada doga oylesine guzel oluyorki bu ayda huzun den cok mutluluk veriyor. Kasimdan itibarende tam kis havasina burunuyoruz . Sevgi ve selamlar gonderdim ;)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mehtapcim bundan sonra gunesi cok ozliyecegiz ozelliklede bizler. Bir kapandimi gunlerce gri gokyuzu ile yasiyoruz. Puf lardan fazla yapmistim sizler icin :)) sevgiler slm.ini iletirim birdahaki bulusmada :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nursencim tesekkurler sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mujdecim artik kis hazirliklarindayiz..havalar soguyor gece bizdede aciliyor ocak..su haftalarda cok cok guzel etrafimiz kasimda tum yapraklar dokulur..cig borekti resimdeki sekilleri bozuk :)) yap kendine patatesli birkac tane yiyiver hemen yaninada ayran ohh miss..bloglarda gordukce insanin cani herseyler istiyor gercekten. Keske yakin olsaydikta birlikte yeseydik. Sevgiler ikinizede kocaman :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Denizcim gercekten doga olarak cok guzel buralar bol agac yesil orman park..sarap herkes sevmez ama sen seven arladaslarin icin hazirlayabilirsin :) sayet sevmek istiyorsan en hafiflerinden basla beyaz lardan pinot gris uzumden olanlar son derece hafiftir kirmizilardanda Turk Kalecik karasi uzum pinot noir uzumune cok yakin yani oda hafiftir. Aklinda olsun :) sevgiler

Unknown dedi ki...

Benim güzel dostum:) Ne dingin kareler. Baktıkça huzur buldum. Kafamın ve ruhumun karışıklığına iyi geldin. Sanıyorum bu aralar, bildiğin üzere hastalıklardan içim fazlasıyla kararmıştı ki:) Şuraya oturdum ve ilaç gibi geldin inan.Emelciğim sanıyorum iyileşmişim:)) En alt köşedeki kızarmakta olan çiğ börek görüntüsü aklımı başımdan aldı:)) Sayende kendimi test ettim:))) Kocaman bir demet sevgi yolladım kuzucuğum.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nilguncum iyilesmissin iyilesmissin de guzelim cup cake leri sizsiz sizsiz yerim demissin:))) Ahh bir gun gelebilsen buraya ikimizden baska etrafta konusacak bakacak kimse bulamayinca belkide sessizlikten sakinlikten kacacak yer ararsin:)ama belkide sen yetersin deyip ahh artik gitmeyecegim dersin..keske bir gun cesaret edipte gelebilsen..belki bir gun diyorum..sevgiyle kucakladim

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Ne güzel yerler gezmişsin. İşte her yern kendine özel bir güzelliği var lezzetlim. Dost sohbetlerini bende çok seviyorum. Yaş ilerledikçe daha kıymetli oluyor sanki dostlar..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nursalkimi hele birde binlerce km uzakta bir hayat kurduysan dost lar anne-baba-arkadas-kardes herseyin oluyor..insan yasadigi yere alisiyor tum guzelliklerin keyfini cikariyor. Mutlu ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum simdiden. Sevgiler :)

Sulemmutfak dedi ki...

Sonbaharin tek sevdigim tarafi agaclarin renkleri :-) Bugun hava buz gibi! Pufidiklerden istiyorum ona gore arkadasim :-)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Haklısın canım el memleketinde daha kıymetlidir dostlar.. Ne mutlu size dostlar edinmişsiniz ;) bende senin için güzel bir hafta diliyorum.

yesimdusova dedi ki...

yazın herkes tatillere dağılıyor, kışı artık ondandır sanırım daha çok seviyorum. Bir araya gelmemizi sağlıyor.. Ağaçların renkleri ne güzel, insana huzur veriyor.. sonhabarda gezintiye çıkmakta ayrı bir keyif.. renkelere doyum olmuyor. Hafif sogukta iyi geliyor bence;) zeytinyağı meyve ve peynir tabağı harika.. yemek olmasına gerek yok;)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sulemmm kis geliyor hatta geldi umariz gecen seneki kadar olmaz..sen iste yaparim cigborek :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nursalkimi canim dostluklar konusunda cok sansliyim..biliyorumki iyi gunde kotu gunde hep yanimdalar..ve blogdanda olsa sizler gibi sanal dostlarim oldugu icinde sansliyim..sanada coook guzel gunler olsun. (int.de problem var dolayisi ile cevaplar gec oluyor:)) sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yesimdusova evet yazin daha cok kendimizleyiz kisin dostlarla birlikteyiz:))seviyorum sonbahari ama biz cabuk sogutuyoruz havayi :( kis geldi gibi gibi..benim icinde peynir ve hafif yemekler olsun baska sey istemem sevgiler :))

reyhane dedi ki...

Şahane fotolar, elma bahçelerine bittim

VuslaT dedi ki...

Ahhh ne çok istiyorum kimsenin beni tanımadığı, sessizliğin ortasında sadece ailemle ve internetimle yaşayabileceğim bir ülkede olmayı..Şanslısın Emelciğim. O bahçelerde gezmek, elmalardan yemek, o sonbahar görüntülü yollardan geçmek..

Ahhh ah çok özendim..Çok..

Neyse bende buralarda bulayım bir ıssız ortam bari..

Watshap'tan mesaj attım sana aldın demi..
Çok öptüm sevgilerimle..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Reyhane tesekkurler..sonbaharda elma yazin cilek bahceleri cok guzel oluyor..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Vuslatcim oyle sessiz oyle sakinki gun boyu cam kenari otursan yoldan gecen parmaklarinin sayisini gecmez :) ha buyuk sehir farkli biz kucuk sehirde oturuyoruz..genelde cogu yer issizz sakinn gel istersen :)) msg.ini simdi okudum int.ancak gece bir iki saat geliyor duzelecek h.sonuna umarim..bende optummm :))

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

görüntüler iştah kabartıcı :))

neseersoy dedi ki...

Emelcim fotoğraflar içimi açtı , bol keyifli zamanlarınız olsun :-)Ben şu sıralar zorunlu evdeyim eşim düşüp kalçasını kırdı ama şükür ki ameliyat başarılı geçti ve artık koltuk deyneği ile rahat yürüyebiliyor, bir kaçhaftaya kadar o da ben de özgür olacağız :-) Sevgilerimle.

vişnap dedi ki...

Cannımmmm ben geldim sana ısırgan getirdim yapcam pişircem zorlada olsa sana da yedircem şifa vitamin dolu sebzeyi:))Emelcim bir tanem seni seviyorummmmm.Bütün fotoğraflarına bakarken içim gönlüm açıldı sayende sağolasın tatlım.Bizler için de gez dolaş kareler halinde bizlerle de paylaş yaptıklarını canımmm çok öpüyorum sarılıyorum en kocamanından <3<3

Heyyfi dedi ki...

Canım arkadaşım, sonbahar en güzel renkleri barındıryor gerçekten. Evin bahçesine uzun uzun dalıyorum bende şu günlerde. Renk cümbüşü gibi :)
Bu arada uzaklardaki dost sohbetlerine de selam olsun. Keyfiniz bol olsun.
Ayrıca dört dakikalık kekin tarifi alındı yarın deneyeceğim :)
Sevgiler tatlı Emel'im...

yildiz dedi ki...

Sonbahar, her ne kadar hüzünlü bir mevsim olsada, bu renk cümbüsüne bayiliyorum !!!
Görsellerin herbiri ayri güzel..
Güzel bir hafta gecirmeni diliyorum sevgili DostBahcem

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Busracim tesekkurler :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nesecim cok cok gecmis olsun. Neyseki hersey yolunda..esin yavastan yurumeye baslamis. Cevabim gec oldu kusura bakma. Int.imiz yoktu :( neyseki bugun duzeldi..sevgiler iyi bak kendinede..esinede

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnappppp canisi geldim geldim :) ama isirgan istemem ben:)) cevap gecikti instagramdan yazdim int.sorunu vardi artik burdayimmm..(umarim) instagrami ozledimm..gorusuruz bende optummm

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Heyyfimmm senden ses almak ne guzell:)) mesgul kadin guzel anne..bir ara bana yegenimin resmini gonder emi?:))kek de mutlaka dene cok kolay ve lezzetli ve guzel:))sevgiler gonderdimm

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yildizcim gercektende oyle renkler harika ama cok kisa zaman icin, tum yapraklar dokuldu gibi..geciktiysemde sanada cooook guzel bir hafta olsun..sevgiler :))

pasta köşesi dedi ki...

Gözlerimiz bayram etti ablacım sayende ne güzel kareler öyle hep mutlu Elmalı günler dilerim öpüyorum seni 😀

ilhan dedi ki...

Yaşadığınız yer bir doğa cenneti. Türkiye'de durumlar o kadar kötü ki oralarda olmanın kıymetini bilin. İnsanın içini açan bir paylaşım olmuş süper.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Pasta kosesi canim senden haber aldigima sevindim..hersey yolunda dimi sevgiyle kucakliyorum..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ilhan Turkiye icimizi acitan bir yara son gunlerde..hem oralari ozluyor hem burada yasadigim icin sansliyim-yiz diyorum..tesekkurler sevgiler

durutarifler dedi ki...

Sonbaharı , baharı ve yazı seviyorum. Kış Bursa'da güneşsiz geçiyor çok sevmiyorum :(
Bu arada etler tavada pişmeye devam ederken üst üste koyuyoruz. Hepsini üst üste koyunca tam tersini çevirip altını pişirip servis yapıyoruz.
Sevgiler

özlem dedi ki...

fotoğraflar harika bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Doğanın, yolların bu kadar temiz ve mükemmel olması beni biraz ürküttü galiba. Yerler çamurlu, su baskınları, patlamış borular, kazalar filan sanki daha renkli, heyecanlı... alışkanlıktan olsa gerek.) Güzel paylaşım için teşekkürler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nilay kis cok soguk olunca bende sevmiyorum :) gecen sene epeyce dondurmustu..
Etleri deneyecegim cok tesekkurler ne zaman kizartsam sanirim fazla pisiriyorum cok sert oluyor :( senin usul deneyecegim sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ozlem ziyaretin ve yorumun icin ben tesekkur ediyorum..sevgiler ..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mehmet bey Turkiye kadar olmasada buradada su baskinlari oluyor cok yagmurda kopru altlarinda falan buyuk sehirlerde. Biz kirsal dayiz daha sakin duzenlive temiz:)) sansliyiz..tek duze sakin yasam bizinki..belkide Turkiye daha heyecan verici:))desemde uzuluyorum cok memleket hallerine :(
Guzel keyifli mutlu bir hafta olsun sevgiler..