6 Haziran 2014 Cuma

I am Backkk...DÖNDÜM KÜRKÇÜ DÜKKANINA :)

Bir aylık bir aradan sonra tekrardan merhaba hepinize..Blogumu sizleri özlemisim..

Mayıs başı gittiğim Türkiyeden dün gece döndüm..Evimide özlemişim:) Gezdim, gördüm, yedim, içtim, aile ve yılların eskitemediği, dostlarımı, arkadaşlarımı gördüm, Nilgüncüm ve Heyyficimle tanışıp, sanki yıllar sonra karşılaşmış dostların sıcaklığı ile 5 dk.gibi geçen bes saatlik bir görüşme, ve Sis i işyerinde ziyaret ederek ayak üstü sohbet ve tatlı dili ile tanımak güzeldi..telefon numaraları olduğu halde arayamadığım bazı blog arkadaşlarımında affına sığınarak, duyarlı Havva arkadaşımada tesekkür ederek vede hepinizi özlemis olarak, koştumaca ve oldukça yoğun, bir okadarda keyifli geçen(ama olan acı ve kötü olayların hüznünü yüreğimde duyarak) memleket kaçamağı sonrası, tekrar evime kavuştum..



Bir yıl beni idare edecek kadar güzellikler sonrasında bolca Türkiye macerası okumaya hazırlanın diyorum, ama şimdilik sadece birkaç resim ile hepinize güzel keyifli bir hafta sonu diliyorum..Malum aradaki 7 saatlik zaman farkı ve 9 saatlik uçuş sonrası birkaç gün kendime gelmeye ihtiyaç var :) Sevgiler...








36 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Emel'ciğim hoşgeldin ama Ankara'ya yolun düşmedi mi? Çok sevinirdim, hadi şimdi güzelce dinlen, yat, uyu:))
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Canım benim:) Çok şükür evindesin. İnşallah seneye tekrarlama imkanımız olur. Seni tanımak muhteşemdi. Haydi çabuk dinlen de, bir kaç lafın belini kırıverelim şuradan:))
Sevgiler kocaman

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mujdecim bu sefer olmadi bende cok isterdim ama insallah birdahaki gidisimde. Burkac gun dinlenme vakti simdi :) sevgiler..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nilguncum o bes saat muhtesemdi insallah seneye yeniden diyorum. Senide tanimak cok guzeldi vede sanki cook eskiden tanidigim bir eski dost gibiydin :) sevgiler sanada..

Hanife Mert dedi ki...

Evine hoş geldin Emelciğim. Biz de seni blogda özledik. Umarım gönlünce geçmiştir tatilin. Bol bol enerji depolamışsındır. Mersin'e yolun düşerse günün birinde ben de beklerim canım. Sana iyi dinlenmeler. Öptüm seni sevgiler..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Birdahaki sefere bizde bekleriz,çok memnun oluruz..Hoşgeldin..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
heyfiden duyunca bizde (Elif'le) çok heyecanlandık ve sizlere sevgimizi gönderdik. Dilerim bizlerle de görüşmen kısmet olur. Aileyle olmak özlem gidermek muhteşem bir duygu.
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
heyfiden duyunca bizde (Elif'le) çok heyecanlandık ve sizlere sevgimizi gönderdik. Dilerim bizlerle de görüşmen kısmet olur. Aileyle olmak özlem gidermek muhteşem bir duygu.
Sevgiyle kal.

vişnap dedi ki...

Oyyyy canım benim hoş gelmiş ve de hoş gitmişsin çok isterdim seninle yüzyüze tanışıp bir demli koyu kahve içmeyi.Umarım bir daha gelişin de haber edersin.Çok öpüyorum sevgilerimle.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hanifecigim tesekkur ediyorum..cok guzel gecti Antalyaya yakin olsaydin sanada gelecektim:)umarim birdahakine o taraflara da gidebilirim..guzel hafta sonu diliyorum sevgiler yolladim:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Nursencim hosbulduk tesekkurler..insallah diyorum cok isterim sizin oralarada gidebilmek gormek..sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Birgulcum Heyyfiden selamlarinizi aldim:) kismet olursa birdahakine ben gelir hepinizi gorebilirim ve cok isterim. Oranin tum guzelliklerine ragmen evime donmek cok guzel:))sevgiler keyifli hafta sonu olsun

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Visnapcim inan hep aklimda idin cokta isterdim tanisabilmeyi kismet olursa birdahakine onceden plan yapip mutlaka bir kahve iceriz..hafta sonun cok guzel gecsin sevgilerimi gonderdim kocaman..

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Emelcimmm evine hoşgeldin diyeyim öncelikle:)Tatilinin güzel geçmesine çok sevindim...Sabırsızlıkla paylaşımlarını bekliyoruz..Ama bir daha ki gelişinde izmir'e de bekliyoruz..Kocaman sevgilerimi yolluyorum canım <3 <3

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Emelcim tatilinin bir ayağı eksikti bana kalırsa :P o da İzmir, Zeynebin dediği gibi bir daha ki gelişinde İzmir'e de bekliyoruz canımcım. Ayu'yu ve beni unutma nolur :)))
Fotoğraflar harika canım Emelim, uzun süreli depolamışsındır eminim anıları ve güzellikleri sevgiyle selamlıyor ve öpüyorum...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Emel 'ciğim izlediğim kadarı ile harika yerlerdeydin ve ben o yerleri çok seviyorum.Nice güzel tatiller yaşamanı dilerken görüşebilmek ,umudunu ve hayalini de kuruyorum.Selam ve sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Zeynepcim tesekkurler eve gelmek guzel gercekten onca yogun gunler sesdiz sakinlige birakti yerini. Insallah birdahakine diyormcok isterim. Sevgiler canim benim:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Oznurcum gercektende bir yillik depoladim :) idare eder beni bir zaman. Seni ve Depresifi Zeynepi arayamadim:( bazi arkadaslari..sizlerlede yuzyuze gorusmek cok isterim umsrim birdahaki gidisimde olur.
Kucakladim sevgilerimi yolladim guzel Izmir inize:))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Arzucum grrcekten her gittigim yer bir baska guzellikteydi..dunyanin en guzel memleketine sahibiz aslinda..birgun seninlede tanisabilmeyi diliyorum tesekkur ediyorum. Sevgiler Canada dan..

AslıASLI dedi ki...

Canım Dostbahçem Türkiye'ye geldiğinden bile haberim olmadı :( çok üzüldüm. Uzun zaman ara verince maalesef böyle oluyor.
Çok güzel anılarla dönmüşsün, fotoğraflar harika. Nolur bir daha ki gelişinde görüşelim.

VuslaT dedi ki...


--------------------------

düz çizmedim seni dikkat edersen. Kesik kesik çizdim. Aralarda belki mazeretini kabul ederim. Belkide etmem. Bana bayağı dil dökmen gerekecek. Ne yani o kadar işim ve yoğunluğum olsa da sana ayıracak bir an bulurdum bir beş dakikalık kahve zamanıdamı arayamazdın beni. Cep numaramı biliyorsun, ev telefonumu biliyorsun. :(((((((

1-Yanlış hatırlamıyor isem Heyyfi Ankara'da Nilgün İstanbulda sen antalyaya gittim diyorsun nasıl üçünüz buluştunuz.

2-İstanbulda da kaldın o zaman heyyfiyi çağırdın. Yada ben yanlış biliyorum yaşanan yerleri.

3-ben konuşmakta, hayatı paylaşmakta, sohbette ve muhabbette zayıf olabilirim, ama sevgim ve bağlılığım sıcaktır. Paylaşamadığımız konular olursa susar dinler sizi izler otururdum.
Niyeee beni çağırmadın, aramadınız..?... Niye niye niye..

4-Yoksa ben cami avlusunda bulunmuş bir BLOGER miyim.

Ayrı dünyaların mı insanıyız.

Beni hiç mi sevmedin söyle.

N'olur gerçeği söyleyin ARKADAŞLAR bu acı ile yaşayabilecek miyim?

Ellerimiz kavuşunca pembe pancurlu bir evimiz olacaktı. Aman Allahım çok bedbahtım.

Vücudumu görmek istemeyebilirsin, ama yazılarımı görmeden duramazsın.Ben ki kör bir gencim, hayatımı keman çalarak kazanırım. Rica ederim duygularımla oynamayın.

Sen artık arkadaşlarımın aşkısın.
Seni ebediyete kadar bekleyeceğim.

İşte bana yazmış olduğun ask dolu mektuplar. Meğer hepsi yalanmıs. Al bunları beni zavallı kaderimle baş başa bırak git. Saadet dolu yuvamıza kara bir gölge düşürdün zalim. Nayır, nayır, kalbim çok kanıyor.

Ben artık yarim bir insanim. Ağlamak istiyorum. Neden agliyorsunuz hanfendi diyenlere:
Nayır yavrum ağlamıyorum. Gözüme toz kaçtı diyorum.

Tanrım neden, neden ben!
n'allahim...

Sen sen ...bu ses n'olamaz... Bu ses, bu post sen olamazın.....Nayıııııııır...

darararammmm...
Uçak havalanır, bir köşede heyffi ve nilgün mutlu mendil sallarken, bir köşede gözü yaşlı genç kız hıçkıra hıçkıra ağlamaktadır.

------------- SON---------------
FINE
THE END





VuslaT dedi ki...

Haa bu arada I'm böyle yazılır Türkiyede:)) bunu onaylama başlığı değiştir anlarım :))) kiss yaptım seni.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Vuslatimmmm canim benim :))) sen bana kizmazsin sen bana darilmazsin sen beni anlarsin..kismet olup seneye geldigimde kahveni cayini icecem kendimi affetirecem:)) umarim tel.msg.larimi aldin?? Sen aglamaaaa dayanamam..Sezen ide sevmiyorum artik ys neysem :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Onsyladim bile :)) buradada kestirmeden oyle yazilir normali I am yazilir sen biliyorsun onuuuu :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yukardaki yorum hikaye roman karisimin ne kadar guzel ya kac kere okudum?? Bil bakim :)) sen alemsin inan sarildim sarildim kocamann :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Canim Aslim sakin bana darilma kusme emi orada iken kendime aileme arkadaslarima sizleri dusunupte ayiramadigim zaman oylesine kisitliydiki inan hepinizi girebilmek tanimak isterdim umarim burdahaki gidisime onceden planli bulusma ayarlanabilir ve seni diger bloger arkadaslari gorup tanisabilirim.cok isterim inanki. Seviyorum seni sizleri kucakliyorum canim benim

deeptone dedi ki...

ay herşeyi uzun uzun anlat sonaaa amaaaa :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Deep anlatacagim anlatacagim..su aralar bir tembellik bir tembellik:))

Juliette Koc dedi ki...

Dönüşler acıtır bir süre sonra alışır insan. Hoşgeldiniz :))

*mehtap dedi ki...

hoş geldin sevgili Emel ,özlemişiz...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Juliette hosbuldum:) insan buruk oluyor gercekten ama alisiliyorda dediginiz gibi. Sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mehtapcim sagol canim..bende ozlemisim :))

Ali dedi ki...

Bir etsever olarak gözüm o 3. resimdeki köftelerde kaldı :))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ali Bey ustelik oldukca lezzetli idi :)) Antalya kaleicindeki kale rest.ta yemistim..tesekkurler:)

yildiz dedi ki...

ben diyordum ki Sevgili Dostbahcem
nerelerde böyle,ugramaz oldu:))
Meger taaaaa nerelere nerelere gitmis,gitmiste iyi de etmis.
Daha fazla ayrinti ve resim istiyorum.Sevgiyle ve dostca kal..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Yildizcim guzel bir ayrilikti :) tembellikten vazgecsem paylasacagim resimlerde bi bakim:) sevgiler yolladim