19 Temmuz 2012 Perşembe

HAMUR VE TIRAMISU







Tenbelliktenmidir nedir, insan yemek yapmak istemeyip karında aç olunca en kolay yoldan mideyi doyurmanın yolu hamur kızartmak:)) 
Şimdi bazılarımız diyecek ki markete gittin, hamur aldın eve geldin kızarttın..bumu kolay..yap sandviç ye hem sağlıklı hem daha kolay :) Amaa olsun illede hamur dedim.. Iyiki yakınımızda market var oraya gidip pizza hamuru alıp, az yağda, ev kokmasın diyede bahçede kızartıp oğlumla birlikte afiyetlen mideye indirdik..yanına beyaz peynir ve bahçeden toplanmış domates te ilave ettim tabiki..yaz zamanında arada sırada kızartma kaçamakları oluyor..buda onlardan bir gündü..arkadanda misss gibi kahve ile nefis bir Tiramisu..tabağa bile koymaya gerek görmeden paketinden afiyetlen yedim:) tabiki hepsini değil... 



Aslında Tiramisu nun kolay bir tarfide var ve bazen evde yapsamda bu kez hazıra kondum:)) Arada olur o kadar.. 




Güzel bir gün dileği ile..

14 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

tiramisu en sevdiğim tatlıdır...
1 dilim istiyorum....
hamuru da çok severim....
bugün ki menü tam benlikmiş...
yakın olsak gelirdim...
ne iyi olurdu...
ellerine sağlık arkadaşım...
hayırlı ramazanlar...

Unknown dedi ki...

afiyet şeker olsun ..kızarmış hamurun yerini sandvich felan tutmaz bencede o yuzden hamur kızartmakla iyi yapmışsınız :))üzerine tiramisuda çok guzel gitmiştir...

sevgiler..

anne eli gibi dedi ki...

bence en güzeli,bende bu gece sahur için yapacağım,ellerine sağlık her ikiside mis gibi olmuş..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Gurme Sirinem, sagol canim keske yakin olsakta gelsen vede Tiramisu yu yesek:))Sevgili Sevil sagol canim..baiyiliyorum maur kizartyamsina ne yapayim :))
Sevgili Anne Eli gibi sagol canim..Kucakliyorum hepinizi..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar:)
Afiyet şeker olsun canım.Bahçede ana oğul ohh ne güzel.Sefanız olsun:)
Yakın olsaydık tramisu ve kahveye gönüllü eşlik ederdim:)
Sevgiler...

mavii dedi ki...

markette hamur mu satılır :) inan ilk defa duydum burda fırında alıyolar :)
afiyet olsun canım herşeyin tadı ayrı can çekiyor işte ama tiramisuya bittim bayıldımm oruç oruç alacağın olsun:)))

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Sevalce lezzetler..bir gun buralara gelseniz bende sizleri agirlasam, hamur kizartim Tiramisu alsamikram etsem :))
Sevgili Mavii..canim evet markette hamur satiliyor pizza hamuru olarak bende canim istedikce oradan aliyorum :))Birgun belki birlikte yeriz kimbilir :)) Sarildim hepinize kocaman ..

Blogger Bolat dedi ki...

Offf tiramisuya bak :)

bırtutamkekik dedi ki...

tepsisi ile alsamm benn tiramisuyuu:)))
ayıp olur mu kiiii...:))
ellerine sağlık canımm:)
uzansam alıverecekmişim gibi,capcanlı ve leziz..:)
hayırlı ve bereketli ramazanlar dilerim canım..
muhabbetle..:)

ilhan dedi ki...

Ya cahilliğime verin ben bu hamur işini anlamadım. Hazır mı satılıyor marketlerde? Tiramusu miktar olarak bayağı haysiyetli gözüküyor. :)) Elinize sağlık hamuru kızarttığınız için. :)))

pasta köşesi dedi ki...

olsun olsun iyidir böle temebellikler bahçeden domates mi yanına birde of of :)
tiramisuuu ve kahve ikisi birarada ayırmayalım onları hiç lütfen :)afiyetler olsun size:)
hayırlı ramazanlar..

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Hamur kızartması, peynir ve bahçeden toplanmış miss gibi domates daha ne olsun tatlım. Nasıl da canım çekti anlatamam. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili dostlar hepinize tesekkurler belki bir gun hep birlikte buralara gelir hamurlari kizartir Tiramisu yuda yeriz :))
Ilhan Bey hamur kizartma, cocuklugumdan beri en cok sevdigim lezzet. Buradaki marketten pismemis pizza hamuru alip (ekmek hamuru gibi) kizartip afiyetlen yiyoruz :))

sarımutfak-hande dedi ki...

canım tiramisu istedi:))) harika görünüyor ellerine sağlık