28 Haziran 2012 Perşembe

GIRLS' NIGHT OUT-CHARDONNAY

Kırmızılarda şeker oranı çok yüksek olmadıktan sonra herçeşiti denersemde beyazlar da -sadece- kendime uygun olan ve senelerdir hiç değiştirmeden içtiğim Sawmill Creek Chardonnay den başkasını keyifle içemem..Tabiki gerektiği zamanlarda deneme amaçlı birkaç yudum denediğim beyaz lar varsada..nereye gitsem, kim gelse beyaz gecesi ise- alınan sadece benimkidir :))

Dün akşam üzeri nefis bir hava vardı, kahve çay yerine kuzenlerin  getirdikleri Ontario beyazlarından GİRLS' NIGHT OUT-Chardonnay i deneyim dedim..bir zamandır buzdolabında bekletiyordum..denemek için dün akşam en uygun zaman diye açtım..önce bir yudum denedim- ki tadına varayım...Kuru, asit oranı dengeli, tropical meyve ve az birşey limonumsu aromaları iyi karakter vermiş, şeker oranı "0" olsada içeriğindeki tropical meyve aromalari nedeni ile çok az tatlılık varsada, Sawmill Creek dışında arada içebileceğim, keyifli, az birşey complex, uzun bitişli keyifli bir şarap... Alkol oranı 13.5%, rengi saman sarısı, buzlatılmış bardakta harika gözüken, ismi ve design nedeni ile daha çok sanki bayanlara hitap ettirilmiş gibiysede, rahatça beylerede ikram edilebilecek Ontario ya ait kalite beyazlardan....Güzel keyifli hafta sonu diliyorum.CHEERS 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bizde deneyelim :))paylaşım için teşekkürler:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Cheers..:))