29 Haziran 2012 Cuma

2004 KALIMNA BLOCK 42







Australia da 1880 yılları ortasında en önemli üzüm yetiştirilen bölgelerinden  Kalimnada ilk ekimi yapılan ve ogünden bugüne sadece pur olarak yetistirilen Cabernet sauvignon dan dünyanın sayılı şarap koleksiyoncularından  şanslı olanları için sadece 12 şişe-kapsül üretilen 2004 KALIMNA BLOCK 42 şarabının satış fiatı 168 bin dollar olup bir tanesi müzeye konulmuş diğerleri alıcılarını bekliyor(belkide şuan hepsi satıldı). Şarap tan çok şarap in doldurulduğu kapsüller son derece ilginç design a sahip..Üreticisi bu çok özel şarap i alıp ta saklamak yerine alıpta içmek isteyen olursa  dünyanın neresinde olursa olsun ünlü şeflerini ve kapsülü design yapan kişiyi bu şarap sever e gönderip kapsül açılışını ve içindeki şarap in ilk yudum unu çok özel şekilde kutlamasını sağlayacaklarını söylemişler...2 şişe almak isteyen olurmu bilemem ama eğer ben okadar parayı 750 ml. lik şarap a ödeyebielcek durumda vede alabilen lerden olsaydım..şişeyi-kapsülü tabiki saklar ama içindeki şarabı mutlaka ama mutlaka içer keyfini çıkarırdım:)))) Eminimki üretilen şarap son derece kaliteli ve dünyada 12 üretim olacak kadar özel ama ben yinede o kapsülü düşünüp , camını el ile yapıp, ortaya çıkaran kişilere bravo diyorum... Galiba paranın yarıdan çoğu kapsülüne ödeniyor..Özellikle design çok hoşuma gittiğinden blogumda paylaşmak istedim...


Bu bilgiler media dan okuduğum ve bir kısmını sizlerle paylaştığım ufak bir paragraf..İlgilenenler özellikle kapsül ün yapımı ile ilgili geniş bilgiyi ve şarap hakkındaki açıklamaları internet üzerinden araştırabilirler...

Hiç yorum yok: