16 Mayıs 2012 Çarşamba

YEŞİL ZEYTİN SALATASI

Size lezzetli ve kolay bir salata yada meze yada atıştırmalık tarifi vereyim bugün...Az önce akşam yemeği yanına diye yaptım, azcıkta tadına baktım..ve beyendim:-)
Yeşil Zeytin Salatası..
Yesil zeytin salatasi
Malzemeler:
1 su bardağı çekirdeksiz yeşil zeytin(doğranacak-yada kesilmiş alın)
2 adet taze soğan
1/2 yada 1 adet herhangi çeşit biber 
1/2 bardak irice dövülmüş ceviz içi
1 diş sarımsak
Maydanoz, limon suyu,kırmızı pul biber (Arzu ettiğiniz kadar)

Yapılışı:
Yeşil zeytin, soğan, sivri biber, maydanoz, sarımsak tüm malzemelerimizi ince doğrayalım, bir kasenin içine alıp hepsini iyice karıştıralım, ceviz içi ve limon suyu ve kırmızı pul biberide  ilave ederek tekrar harmanlayıp, servis tabağımıza alalım, sakın tuz ilave etmeyin, zeytin tuzlu olacağından fazla gelebilir..Lezzetli ve kolaycacık salata..Afiyetle yiyelim...

18 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

bende arada yaparım zeytin salatasını,bol peynirli ve cevizli nefis oluyor,eline sağlık nefis görünüyor.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Peynir hic aklima gelmedi, birdahakine oyle deneyim:)sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

harika olmuş canım.kahvaltı için süper bir tarif.ellerine sağlık.sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.İç açıcı renkleriyle zeytin salatası sevilmez mi?
Geçen gün bende yaptım,1 bağ roka da doğradım.Roka da yakıştı.
Sevgiler...

ÖZLEMCE dedi ki...

kahvaltizim evde kahvaltılarda genelde olur :)) ellerine sağlık...

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Ben de çok severim.Sevgiler:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ORALAR NASIL
:))

sarımutfak-hande dedi ki...

haftasonuna yapayım iyi aklıma getirdin bunu
ellerine sağlık çok güzel olmuş

siyah kuğu dedi ki...

Tam bir salata delisiyim ellerine sağlıkkkk, banada ayrıdınmı:)) öpüldün:)))

mavii dedi ki...

hiç denemedim ama negendim diyorsun denemeli canım sevgiler:)

Gurme Şirine dedi ki...

bu salata gerçekten gel beni ye diyor.....
canım ellerien sağlık...
kocaman sevgiler....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Guzel yorumlariniz icin hepinize tesekkurler..soyle yakin olsakta hepinize davet etsemde birlikte yapip birlikte yesek:)) Sevgiler herkese dostlar..

Gurme Şirine dedi ki...

yaa ne iyi olurdu :))
ama sen çoook uzaklardasın canım :((
canım Kanada'ya kocaman sevgiler...
güzel hafta sonları diliyorum...

ilhan dedi ki...

Zeytini salatada çok seviyorum. Sizin salatanız da çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkurler Ilhan..Sirinem bakarsin birgun yolun duser:))Iyi hafta sonu hepinize..

Tulay, dedi ki...

offf azimin suyu akti!X

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tulaycim..gel hadi birlikte yapar yeriz:))

ihlamurcum dedi ki...

Nefis bende yaparım ama ceviz koymazdım.Kesinlikle cevizle deneyeceğim,ellerinize sağlık.