3 Mart 2012 Cumartesi

MAYALI POĞÇA

Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese....Herkes mesgul koşturmaca içerisinde geçiriyordur eminim, belki alışveriş,belki  misafirlik, biryerlere gitme gezme.. az birşey yorgunluk olsada yinede hafta sonları başka güzel oluyor heleki candan sevilen lerle geçirilirse...Cumartesimizde kuzen ve arkadaşlarla olacağız..muhabbet, sohbet, yeme, içme bir telaş geçip gidecek..Bugün arkadaşlara götürmek için kurabiye yapayım derken yanına birde pogça ilave ettim..ama poğçalar bize)))
mayali pogca
Aslında “5 ten sonra“  daki “Pide-Poğça“ ve Hayat Cafe deki “ Labneli Poğça“ nın karışımı..ben kendime göre iki tariftende birşeyler katıp mayalı hamur hazırlayıp bir kısmına peynirli ıspanaklı iç koydum, bir kısmınıda boş bırakıp piştikten sonra ikiye kesip ortalarına kaşar peyniri ve pastırma koydum..Tadı nefisti..Afiyetle yedik ama hepsini bitirmedik:D Tarifleri “5 ten sonra“ yada “Hayat Cafe“ den bakabilirsiniz..isterseniz, ben sadece resimleri paylaşayım..
Gününüz aydın olsun....

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sagik blogunuz cok güzel tariflerinizde aramiza hos geldiniz sefalar getirdiniz .

Kafe de Mola dedi ki...

Ispanaklı puaça hiç denemedim.Yemedim yani.Çokta severim denemek lazım.Ellerinize sağlık.Yanına çay,oh mis:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Tatlilar Gulcandan..guzel sozleriniz icin tesekkurler..Ve Sevgili Kafe de Mola,ispanak seviyorsaniz tavsiye ederim..gayet lezzetli oldu..Sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Güzel ve değişik olmuş ellerine sağlık.

Nuran dedi ki...

Afiyet olsun emelcim, Oralarda çok yalnız değilsin, ne güzel insanın sevdikleriyle bir arada olması, Sevgiler:)